Hjælp til log ind

Hvis du du anvender iPad/iPhone kan du opleve problemer med at logge på med UNI-login, hvis der tidligere på dagen har været anvendt UNI-login på enheden. Så skal der lukkes helt ned for siden, for at kunne logge på igen.

Løsningsforslag

UNI Login virker i mange tilfælde ikke i browseren Safari. Det kan dog løses ved, at du ændrer i Safaris cookie-indstillinger. Herunder ses vejledninger til de enheder, hvor Safari bruges mest hyppigt:

iPad/iPhone med iOS 8

Vælg ”indstillinger”
Vælg derefter ”Safari”
Vælg til sidst ”Bloker cookies:” og sæt værdien til ”Tillad altid”

iPad/iPhone med iOS 7

Vælg ”indstillinger”
Vælg derefter ”Safari”
Vælg til sidst ”Bloker cookies:” og sæt værdien til ”Aldrig”

iPad/iPhone med iOS 6

Vælg ”Indstillinger”
Vælg derefter ”Safari”
Vælg til sidst ”Accepter cookies:” og sæt værdien til ”Altid”

PC/MAC computere

Vælg det runde ikon i øverst i højre hjørne og derefter ”Indstillinger”
Vælg derefter fanen ”Anonymitet”
Vælg herunder ”Bloker cookies:” og sæt værdien til ”Aldrig”